17.

Došla mi je podstanarka. Crna, mala i dlakava. Prijateljica me zamolila da joj pričuvam pinča par dana jer poslovno mora biti odsutna iz grada. Nije mi prvi put da učinim takvu uslugu. I ona upita reda radi iako zna da ću ja pristati, i da mi je jednostavno dovede bez pitanja na vrata.
Volim životinje. Trenutno imam ribice. Garu Molli i Neonku. One su mi sad nekako lake za održavanje. Čak ih i ne hranim svaki dan. Svaki drugi to radim. Jednom u petnest dana nekad imalo kasnije operem akvarijum. I ove ribice sam dobio na poklon, prijatelj prijatelja je odlazio vani pa je tražio nekog ko bi preuzeo brigu o njima. Nekako sam se ja tu potrefio kad se o tome pričalo i evo ih kod mene. Tri godine su tu. Nisam nikad razmišljao o tome da imam ribice. Kao mali imo sam kamarinca. Ali on je bio kod dede. Bio je moj, dobio sam ga na poklon. Ali iz meni ni sad poznatih razloga završio je kod dede. Bio sam previše mali ali mislim da nam je jednom pobjegao kroz prozor. Pa moji kad su ga našli skontali su da je bolje da ga daju negdje na čuvanje nego da opet pobjegne kad mu brat i ja otvorimo krletku. Kod dede sam ga mogao obilaziti redovno. Ne mogu se sjetiti kako smo ga mi zvali dok je bio kod nas, ali kod dede se zvao Huso. Neko od komšiluka jednom upitao dedu kako se zove ptica a on je onako iz zezancije rekao Huso i tako je i ostalo. Ta ptičica je stvarno dugo živjela sjećam se jednom je izgubila sve perije. Davali smo joj neke preparate pa se oporavila, ali poslije više ličila na vrabca nego na kanarinca. Perije joj nije bilo više žuto, nego je postalo sivo smeđe, ili tako nekako.
Psa nisam nikada imao kad sam bio mali. Ne znam koji su razlozi. Dobro mama se plašila, ali mislim da su moji ipak bili pametni pa su znali da će sva obaveza biti na njima oko hranjena šetanja i kupanja. Znali su da pas nije igračka koja se može baciti ako se djeci ne sviđa više. A živjeli smo tad i u malom stanu.
Sad bih i mogao nabaviti psa.Ali nekog manjeg kao štoje ova moja podstanarka. Mislim da je grehota velikog psa držati u stanu. Ako imaš kuću i dvorište pa da se on rastrči kad god mu se čefne onda je to uredu. Ovi manji i mogu po stanu. Može ih se ostaviti same u jednoj prostoriji i njima je to dovoljno. Mislim da bi one veće nervoza hvatala kad bi morali svaki dan ostati po par sati u hodniku. Ma svi su oni domaći i pitomi su, ali ne znaš šta njima može naumpasti da se zabave dok su sami. Zaboravljena papuča ili lajsna od ormarića. Ma dobro sve je stvar odgoja i te neke nazovimo dresure.

Komentariši